Voor al het drukwerk gelden de volgende werkafspraken:
AANLEVEREN, RECHTEN FOTO’S, VORMGEVING & OPMAAK
- De klant mailt i-image alle informatie die op het drukwerk moet komen zoals: foto’s, tekst, logo, adresinfo, openingstijden, etc. etc
- De klant geeft met het verstrekken van de foto’s aan i-image, impliciet aan dat de klant toestemming heeft om deze foto’s te gebruiken voor publicatie: dit is nadrukkelijk de verantwoordelijkheid van de klant. Klant gaat ermee akkoord dat alle mogelijke claims over auteursrechtelijk beschermde beelden, rechtstreeks worden doorgespeeld aan de klant. i-image kan op geen enkele manier aansprakelijk worden gesteld indien achteraf blijkt dat een deelnemer geen toestemming had om de foto’s te gebruiken. Dit is voor i-image namelijk niet te controleren.
- Indien de klant zelf geen beelden heeft, kan i-image stockbeelden voor de klant aanschaffen.
CONTROLE, GOEDKEURING en AANSPRAKELIJKHEID
- i-image ontwerp/maakt het drukwerk en mailt de opmaak ter controle en goedkeuring naar de klant.
- De klant geeft correctie(s) of goedkeuring door aan i-image.
- Indien de klant nog dingen wilt wijzigen voert i-image voert al deze wijzigingen door. De eerste correctieronde is gratis. Wijzigingen nadien kosten € 25,- per correctieronde.
- De klant krijgt na eventuele correctierond een nieuwe opzet ter goedkeuring.
- Zodra de klant per mail goedkeuring heeft gegeven, wordt het drukwerk zo besteld (N.B.: Vanaf 1 januari 2016 wordt drukwerk in druk genomen zodra de factuur is voldaan).
- De klant kan i-image, achteraf niet aansprakelijk stellen voor taal-/typ-/druk-fouten als die ‘fouten’ stonden in het opmaak die de klant heeft goedgekeurd.
BETALING & VERZENDING
- Per 1 januari 2016 dient de factuur te worden voldaan voor het drukwerk in druk wordt genomen.
- Het drukwerk wordt vervolgens rechtstreeks naar de klant verzonden.
(oude regeling nog geldig voor facturen uit 2015):
– De factuur dient binnen 2 weken na factuurdatum te worden voldaan.
– Indien de factuur niet conform wordt voldaan, ontvangt de deelnemer een herinnering per telefoon en/of mail.
– Indien factuur dan nog niet wordt voldaan, schakelt i-image een incasso bureau in.
– Alle kosten die hieruit voortvloeien zijn voor de klant.